Eindelijk is het zo ver!

Onze bio pluktuin opent MORGENNAMIDDAG, 22 juni haar deuren!
🟢 Wat valt er te plukken?
* Blauwe bessen
* rode & witte bessen
* stekelbessen.
* frambozen: dit jaar is de oogst beperkt, omdat door de wateroverlast van vorig jaar heel veel struikjes het niet hebben gered. Maar niet getreurd! Nieuwe frambozenstruikjes zijn aangeplant, alleen moeten die nog een beetje groeien 😉
De eerste kersen zijn geplukt!

Yeaaahhhh!!
Onze eerste kersen zijn geplukt!!
Wisten jullie trouwens dat kersen boordevol vitamine A zitten; belangrijk voor onze ogen, huid en immuunsysteem?
En voor een goede nachtrust zorgen door de melatonine in de kers?
Er goed uitzien en uitgerust opstaan, wat wil je nog meer 😉
Ook zin gekregen in deze gezonde, sappige, zoete zomersnoepjes?
Spring dan zeker eens binnen!